24 Eylül 2013 Salı

Adım Haziran - Ozan Baran feat Şerwan Hameran






Ethem, Mehmet, Abdullah, Medeni, Ali İsmail ve bu parça yapıldıktan sonra yaşamını yitiren Ahmet Atakan  için.

Şerwan Hameran ve Ozan Baran'dan ADIM HAZİRAN!



Adım cesaret gökyüzü kandır, bir yanım sükunet bir yanım hardır

Kurşunun adı yok alnımda namert, deli fişektir Ethem, iz bırakır.
Gördüğüm son bahar; isyan, kördüğüm düzene adı Haziran.
Şah damarıma saplanan ok zehir ay zifir, yarama basar baldıran.
Karanlık yüzleri, karanlık soysuz, dört yanım puşt zulası, it belası.
Adım Korkmaz, yaşım on dokuz, bir düş gördüm ve öldüm bir temmuz.
İlkyaz destanı, kanla direnişe can veren yiğidi unutma!
Barikata koş yürek elde sapan,
Dünya selam benim adım Haziran!

Adım Mehmet ben vuruldum arkadaşlar,
Adım Cömert gönlümden kopar bu can,
Adım Ethem bu gördüğüm son bahar,
Adım Medeni biji biji serhildan,
Adım Ali İsmail Taksim'e selam,
Adım Haziran, dünyaya selam...

Dağıtılır elbet bu duman sis, sisteki giz insan olur akar.
Başka bir Gezi'ye devir muhabbet adım Mehmet ben vuruldum dostlar.
Fermanı ateşten bir yurda doğdum, yazıldı kaderim kurşuni,
Meşrebi vahşete biji serhildan, yaşım bahar adım Medeni.
Sokaktan göğe kalkan bir yürek, namı cesaret, şan ve mert.
Hava puslu, kurşun gibi ağır, gönlünden kopar canı adı Cömert.
İlk yaz destanı, kanla direnişe can veren yiğidi hatırla!
Barikata koş yürek elde sapan,
Dünya selam, benim adım Haziran!

Hiç yorum yok: