18 Nisan 2010 Pazar

Red Star



Bu aralar yoğun olarak bizzat içinde,yapım aşamasında da bulunduğum bir çalışmadan bahset etmek isterim sizlere.Bloğu yeni aldım ve alır almaz da hazır tanıtım aşamasındayız neden Red Starımızdan bahsetmeyeyim değil mi?Rap bir çok insanın dinlemekten kaçındığı bir müzik tarzıysa da hayatla derdi olanlar içinse doğru adres gibi görünüyor..özellikle de Rap müzik bunun için en uygun alan!!! Kendilerini Pek bi yakınen(!) tanıdığım Şervan, Hameran adıyla mixtape çıkarma çaışmaları yapıyor şu aralar.Albümde yer alacak parçaların kayıt safhası tamamlandı diğer hazırlıklar hızla devam ediyor.Albümün ilk parçasını (Acılar Evi) şuan www.myspace.com/hameran sitesinde dinleyebilirsiniz.

"Bu
müzik adalet için çalacak...Ve ben bu konçertoyu bizden alındığı günlere
ithaf ediyorum...Ve adalet gözettiğini söyleyen sahtekarlara tabii
ki..."

2 yorum:

Zafer Can dedi ki...

kendilerini ne derece yakınen tanıyorsunuz bilmiyorum ama bu şervan aka hameran iyi işler yapıyor:)... bu arada bloğunuz hayırlara vesile olsun...

Spectre dedi ki...

ben profesyonel davranıp mümkünse objektif bakmaya çalışıyorum hocam;) ayrıca bu blog sitesi cok karışık açılamıyorum fazla:(